loading...
برگ کلیپ | کلیپ,اس ام اس,گالری,رمان
Amirali بازدید : 11 1393/04/27 نظرات (0)

من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت
برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم
و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

بزرگترین تمنای ما از خدا میتواند کوچک ترین معجزه اش باشد،
 خدا را به بزرگیش قسم دادم، زندگیت را معجزه باران کند . . .

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

خداوندا
خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم
بارانی بفرست ، چتر گناه را دور انداخته ام  . . .

 

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب ...

 

 

حق الناس تنها چیزی است که در قیامت با شفاعت هم حل نمیشود
آنچه از من بر دل داری در این شب قدر ببخش
التماس دعا

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

آیا در رؤیاهایتان ، سبکبالی و لذت پرواز روح را احساس کرده اید ؟
شب قدر، رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد . . .
التماس دعا

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

شب قدر است و نومیدی ندارد  / کسی از بارگاه باری امشب
فروغ رحمت و نور امید است  / به هر جانب که رو می آری امشب . . .

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

شب قدر شب بیدار شدن است ، نه بیدار ماندن
دعا کنیم بیدارشویم
اگر یادتان بود و باران گرفت ، دعایی به حال بیابان دل ما هم بکنید
التماس دعا در این شب عزیز

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

گدا که میبینم در دل نمیگویم راست میگوید یا دروغ ؟
کمکش کنم یا نکنم ؟
آدم خوبی است یا نه ؟
چشمانم را میبندم و کمکش میکنم تا وقتی رفتم گدایی پیش خدا نگوید که . . .

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

از غافلان حساب دلم را جدا کنید
حرف و حدیث کهنه خود را رها کنید
چیزی به شب نمانده به خلوت که می روید
قدر است، قدری دل شکسته ی ما را دعا کنید
التماس دعا

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

یک دانه ز تسبیح سحرت را آرام به نیت منه محتاج بینداز
التماس دعا

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

امام صادق (ع) :
تعیین مقدرات در شب ۱۹ رمضان، تایید آن در شب ۲۱ وامضای آن در شب ۲۳ انجام میشود . . .

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

تسبیحی بافته ام؛ نه از سنگ، نه از چوب، نه از مروارید
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برایت دعا کنم هرآنچه را که آرزو داری
التماس دعا در شبهای قدر

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

سحرسجاده ات راچون گشودی / و با معبودخود خلوت نمودی
و خواندی خالقت را عاشقانه / و اشکی هدیه کردی دانه دانه
تو را جان علی ما را دعا کن / دعا بر عبد ناچیز خدا کن
التماس دعا

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

این منم، بیدار، از هول گناه / مى کنم، بر آسمان شب، نگاه
این منم، از راه دور افتاده اى / رایگان، عمر خود از کف داده اى
این منم، در دستِ غفلت ها اسیر / اى خداى مهربان، دستم بگیر . . .

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

شبهای دراز بی عبادت چه کنم؟
طبعم به گناه کرده عادت چه کنم؟
گویند کریم است و گنه می بخشد
گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم؟
التماس دعا

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

شبهای قدر امد وتقدیر وسرنوشت
سرخوش دلی که به بنامش خطی نوشت
سالی گذشت! مرکب عمرم کجارود؟
دوزخ مکان و مقصد من گشته یا بهشت؟
به امید برآورده شدن حاجات
التماس دعا

.

.

.

##برگ کلیپ@@

.

.

.

شب قدر خدا به دنبال بهانه ای برای بخشش بندگان است
امشب تو بهانه بخشش گناهانم باش یا علی . . .
التماس دعا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به برگ کلیپ چه نمره ای می دهید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کلی : 4,123